مجله آموزشی مجید

  • ۰
  • ۰
تشک ها یکسان ساخته نمی شوند - و همچنین خرده فروشان تشک.
 
 
خرید پشتی شاه نشین این یکی از نکات واضح در نظرسنجی فروشندگان تشک زمستان 2021 Consumer Reports است که در آن نزدیک به 6000 عضو CR در مورد تجربیات خرید اخیر خود چه به صورت آنلاین و چه در فروشگاه بازخورد دادند.
 
 
اعضا در مورد انتخاب تشک، خدمات فروش، و پشتیبانی مشتری از خرده فروشان و همچنین تمیز بودن مدل های کف و تحویل به موقع، صحبت کردند. ما هم وارد قیمت شدیم: چقدر پرداخت کردند، چقدر از این قیمت راضی بودند و چانه زدند؟
 
 
 
طبق نظرسنجی ما، خرید آنلاین تشک به سرعت در حال تبدیل شدن به یک امر عادی است. در میان اعضای CR، 45 درصدی که بین ژانویه 2020 تا مارس 2021 تشک خریده‌اند، خرید خود را به صورت آنلاین انجام داده‌اند - تقریباً سه برابر در شش سال.
 
 
بیشتر در مورد تشک
مارتین لاچتر، رهبر پروژه نظرسنجی Consumer Reports، می‌گوید: «این امکان وجود دارد که فروش آنلاین تشک در چند سال آینده از فروش در فروشگاه‌ها پیشی بگیرد. اما بازار تشک همچنان در حال تحول است و بسیاری از مردم همچنان ترجیح می‌دهند تشک بخرند. در یک فروشگاه آجر و ملات."
با استفاده از داده‌های خود، رتبه‌بندی‌هایی را برای 18 زنجیره خرده‌فروشی تشک و همچنین خرده‌فروشان مستقل ایجاد کردیم. در زیر، به ترتیب حروف الفبا، زنجیر تشکی که بالاترین امتیاز را برای رضایت کلی در نظرسنجی تشک ما کسب کرده است، آورده شده است. این فهرست شامل تاجران آنلاین و فروشگاهی می‌شود و داده‌های ما نشان می‌دهد که مردم تمایل دارند به یک اندازه از خرید یک تشک خوشحال باشند.
 
 
برای هر یک از این خرده فروشان، ما یک مدل با عملکرد برتر را از رتبه بندی تشک خود انتخاب کردیم . (اعضای CR با دسترسی دیجیتال می‌توانند رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌های ما را در مورد آن‌ها بخوانند.) و شما می‌توانید در راهنمای خرید تشک ما اطلاعات بیشتری درباره تشک‌ها بخوانید .
 
 
Amazon.com
 
 
بر اساس این نظرسنجی، خریداران آنلاین به طور متوسط ​​گزارش می دهند که برای تشک های خود هزینه کمتری می پردازند. آمازون نمونه ای عالی از قیمت متوسط ​​بسیار پایینی است که برای تشک آنلاین پرداخت می شود. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، خرده فروش آنلاین طیف گسترده ای از تشک های ارزان قیمت را از تولید کنندگان مختلف ارائه می دهد. از اعضای CR که در آمازون یک تشک خریدند، میانگین قیمت پرداخت شده در نظرسنجی ما در سال 2021، 413 دلار بود، تقریباً 20 دلار کمتر از آنچه که در نظرسنجی سال 2020 ما پرداخت کردند.
 
 
انتخاب تشک آمازون چشمگیر است: علاوه بر برند Amazon Basics خود، برندهایی با تشک های با رتبه بالا را در تست های CR پیدا خواهید کرد، مانند Casper و Tuft & Needle. علاوه بر قیمت، اعضا به آمازون برای انتخاب، خدمات فروش، پشتیبانی مشتری، تحویل به موقع و کیفیت خدمات تحویل امتیازات مطلوبی دادند.
 
 
ما تشک های Amazon Basics را در گذشته آزمایش کرده ایم. ما فوم 10 اینچی AmazonBasics Memory Foam (اکنون متوقف شده) را آزمایش کردیم ، و در حالی که پشتیبانی عالی برای همه تختخواب ها ارائه نمی کرد، در رتبه بندی آمازون در مقایسه با Tempur-Pedic Face-Off ما از گران ترین تشک در رتبه بندی ما خارج شد
 
  • ۰۰/۱۲/۲۸
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی