مجله آموزشی مجید

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ساعت دیواری مخملی

خرید ساعت دیواری چوبی ایزی خرید احساس نرم، صاف و ابریشمی مخمل مظهر تجمل است. گاهی اوقات می توانید مخمل را از یک مایل دورتر به دلیل سطح براق و براق آن تشخیص دهید. به همین دلیل است که مخمل در سال های اخیر به یکی از وسایل محبوب در دکوراسیون خانه تبدیل شده است. احساس مجلل مخملی می تواند حالت در حال مرگ را به دیدنی  . ایزی خرید .تبدیل کند.

اگر به شما بگوییم که گزینه خرید ساعت دیواری مخملی را از فروشگاه اینترنتی ما دارید، چه؟ درسته! ما ساعت دیواری سرسبز کارلسون را ارائه می دهیم، یک قطعه شگفت انگیز مینیمالیستی 30 سانتی متری ساخته شده از آهن که کاملاً با مخمل پوشانده شده است. سه عقربه - ساعت، دقیقه و ثانیه - به رنگ طلایی درجه یک ارائه می شوند تا وضوح بصری و جذابیت بیشتری ارائه  . خرید ساعت دیواری چوبی دهند. 

 

خرید ساعت دیواری ایزی خرید اگر به دنبال کاربردی بودن و دوام هستید، نمی توانید با ساعت های دیواری فلزی، بتنی و پلاستیکی اشتباه کنید. یک مکان خوب برای شروع، ساعت دیواری Georg Jensen Koppel است. این ساعت دیواری 40 سانتی متری استیل ضد زنگ که توسط طراح تحسین شده هنینگ کوپل ساخته شده است، تصویری از سادگی است. بیرون از صورت  ایزی خرید سفید با یک حلقه نقره ای ساده اندود شده است و عقربه ها و صفحه ها همگی مشکی هستند. 

برای طراحی پیچیده تر، ساعت دیواری Concrete Love's NexTime را بررسی کنید. ساعت بتنی 39 سانتی متری با طرح چوبی انتزاعی پیچیده روی صورت خود، زیر عقربه های ساعت و دقیقه نقره ای تزئین شده است. این ساعت که توسط طراح محصول  . خرید ساعت دیواری چوبی ایزی خرید Jette Scheib طراحی شده است، حسی از قدرت و کاربردی دارد که به خوبی در یک محیط رسمی قرار می گیرد. 

در پایان روز، ساعتی که روی دیوار خانه یا محل کار خود می گذاریم، بازتابی از شخصیت ماست. بنابراین لطفاً مجموعه ساعت  خرید ساعت دیواری چوبی ایزی خرید های دیواری ما را مرور کنید تا ساعت های دیواری مناسب برای شخصیت خود را بیابید!

 

https://easy-kharid.com/product-category/all-clocks/wooden-clocks/

  • مجید مرادی