مجله آموزشی مجید

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بله . همانطور که در عنوان این مقاله مشخص میباشد در این مقاله قصد داریم به شما چندین نکته بگوییم که بدانید چرا دیگر نباید برای خرید درخت کریسمس از سایت  دیجی کالا اقدام به خرید کنید و از فروشگاه ایزی خرید اقدام به خرید درخت کریسمس کنید . تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید . 

همانطور که میدانید دیجی کالا یک سایتی هست که فروشنده ها از تمام ایران میتونند هر محصولی که دارند رو در دیجیکالا به فروش بگذارند و در فروش محصولات فروشندگان دیجی کالا از فروشندگان کمیسیون دریافت میکند . کمیسیونی هم که دیجی کالا دریافت میکند بسیار زیاد هست و برای فروشندگان زیاد صرف نمیکند که با قیمت های خوب و مشتری پسند جنس هارو قیمت گذاری کنند .

برای مثال قیمت یک درخت کریسمس که 700 هزار تومان باشد دیجی کالا نزدیک به 90 یا 100 هزار تومان کمیسیون دریافت میکند که این فوق العاده زیاد میباشد و قطعا  فروشنده ها قیمت هارو بالا میبرند تا براشون صرف کند و ساعت 700 هزار تومانی رو به قیمت 850 هزار تومان در دیجی کالا به فروش میرساننند .

همانطور که متوجه شدید فقط با یک دلیل خیلی ساده شما متوجه شدید که چرا نباید از دیجی کالا ساعت دیواری بخرید .

همچنین دیجی کالا یک سایتی هست که محصولات رو در کارگاه های خودشون میسازن و بی کیفیت ترین محصولات ممکن رو تولید میکنن و بدون گارانتی یعنی شما ساعتی بخری بعد 2 هفته خراب بشه به هیچ عنوان تعویض نمیکنند ولی در ایزی خرید تمامی حصولات از شرکت های اصلی هستند و تمام ساعت ها 3 سال ضمانت نامه مهر شده شرکتی دارند 

اما راهکار چیست ؟ 

فروشگاه انلاین ایزی خرید  بزرگترین فروشگاه فروش درخت کریسمس در ایران میباشد که مستقیم درخت های کریسمس رو خودش وارد میکند از دبی و در ایران به عنوان پخش کننده انواع ملزومات کریسمس فروشگاه ایزی خرید معروف میباشد

ایزی خرید فروشنده ای ندارد  و به همین علت قیمت های درخت کریسمس در ایزی خرید پایین ترین قیمت بازار میباشد و به صورت عمده هم درخت های کریسمس هارو به فروش میرساند و با تمامی فروشگاه ها همکاری لازم را میکند .

همچنین با خرید درخت کریسمس از فروشگاه ایزی خرید سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید در کمتر از 8 ساعت کاری 

اینا فوق العادس حتما به ایزی خرید ی سر بزنید 

  • مجید مرادی
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم چرا نباید از پدیده شاپ ساعت دیواری بخرید و همچنین بهترین فروشگاه برای خرید ساعت دیواری آینه ای و خرید ساعت دیواری چوبی رو به شما معرفی کنیم .

همانطور که میدانید پدیده شاپ یک سایتی هست که فروشنده ها از تمام ایران میتونند هر محصولی که دارند رو در دیجیکالا به فروش بگذارند و در فروش محصولات فروشندگان پدیده شاپ از فروشندگان کمیسیون دریافت میکند . کمیسیونی هم که پدیده شاپ دریافت میکند بسیار زیاد هست و برای فروشندگان زیاد صرف نمیکند که با قیمت های خوب و مشتری پسند جنس هارو قیمت گذاری کنند .

برای مثال قیمت یک ساعت دیواری که 700 هزار تومان باشد پدیده شاپ نزدیک به 90 یا 100 هزار تومان کمیسیون دریافت میکند که این فوق العاده زیاد میباشد و قعا فروشنده ها قیمت هارو بالا میبرند تا براشون صرف کند و ساعت 700 هزار تومانی رو به قیمت 850 هزار تومان در پدیده شاپ به فروش میرساننند .

همانطور که متوجه شدید فقط با یک دلیل خیلی ساده شما متوجه شدید که چرا نباید از پدیده شاپ ساعت دیواری بخرید .

همچنین پدیده شاپ  یک سایتی هست که محصولات رو در کارگاه های خودشون میسازن و بی کیفیت ترین محصولات ممکن رو تولید میکنن و بدون گارانتی یعنی شما ساعتی بخری بعد 2 هفته خراب بشه به هیچ عنوان تعویض نمیکنند ولی در ایزی خرید تمامی حصولات از شرکت های اصلی هستند و تمام ساعت ها 3 سال ضمانت نامه مهر شده شرکتی دارند 

اما راهکار چیست ؟ 

فروشگاه انلاین ایزی خرید  بزرگترین فروشگاه فروش ساعت دیواری در ایران میباشد که مستقیم ساعت هارو از کارخانه ، تولید کننده و پخش کننده های اصلی محصولات دریافت میکند و این وسط دست واسطه ها بسته میشود . 

ایزی خرید فروشنده ای ندارد و قراردادی با کارخانه های ساعت سازی کار میکند و به همین علت قیمت های ساعت دیواری در ایزی خرید پایین ترین قیمت بازار میباشد و به صورت عمده هم ساعت هارو به فروش میرساند و با تمامی فروشگاه ها همکاری لازم را میکند .

همچنین با خرید ساعت دیواری از فروشگاه ایزی خرید سفارش شما در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید در کمتر از 8 ساعت کاری 

اینا فوق العادس حتما به ایزی خرید ی سر بزنید 

  • مجید مرادی