مجله آموزشی مجید

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین جایگزین برای خرید مبل چیست

 

همچنین شما عزیزان اگر قصد ندارید مبل تخت شو خریداری کنید یا جای کافی برای خرید ندارید یکی از بهترین پیشنهاد هایی که میتونم بهتون کنم که با کمترین هزینه میتوانید بیشترین استفاده رو بکنید خرید ست های شاه نشین هست که ایزی خرید ، تولید کننده اصلی انواع شاه نشین در ایران هست که با بهترین کیفیت در دسترس عموم قرار داده . برای مشاهده و خرید طرح ها میتوانید روی کلمه ، شاه نشین ، کلیک کنید و وارد سایت ایزی خرید شوید .

حتما بخوانید در فردا نیوز 

مبل تخت شو چیست

انواع مختلفی از مبلمان وجود دارد که در اندازه ها و مدل های متفاوتی در بازار موجود می باشند. برای مثال مبلمان سلطنتی، مبلمان اداری، مبلمان راحتی و ... با جنس ها و رنگ های مختلفی تهیه می شوند که هرکدام ویژگی ها و کاربردهای خاص خود را دارند. در حال حاضر با توجه به آنکه خانه های آپارتمانی با متراژ کم ساخته می شوند، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به سراغ وسایل مدرنی بروند که فضای کمی را اشغال کنند.

یکی از این موارد مبلمان های تخت خواب شو هستند. همانطور که از اسم این مدل مبلمان مشخص است، از آنها می توان به عنوان تخت و مبل استفاده کرد و از این رو کاربرد بسیار خوبی دارند. از آنجایی که کیفیت و جنس آنها بسیار مهم است، درنتیجه شما باید این مدل مبلمان را از بهترین مراکز خرید تهیه کنید. پیشنهاد ما فروشگاه ایزی خرید است که باکیفیت ترین و بهترین مدل های مبلمان تاشو را موجود دارد و شما می توانید آنها را با نازل ترین قیمت ممکن خرید کنید. کارشناسان این فروشگاه در خدمت شما هستند تا بهترین مشاوره را در زمینه خرید این محصولات به شما بدهند. در ادامه نیز به بررسی چند نکته درباره مبلمان تخت خواب شو می پردازیم تا در هنگام خرید به این موارد بیشتر توجه کنید و بهترین خرید خود را تجربه نمایید.

بهترین جنس مبل تخت خواب شو

مبل تخت­خواب، تخت­خواب مخفی، کاناپه­‌ی تخت­خواب، مبل خواب یا مبل کشویی که در ایران با نام مبل تخت خواب شو بیشتر شناخته می شود، یکی از جذاب ترین و پرکاربردترین مدل های مبلمان است که انواع آن در بازار موجود می باشد. شما زمان بیشتری را برای نشستن روی این مبل ها می گذرانید تا اینکه روی آن بخوابید. درنتیجه باید به نوع پارچه، جنس چوب یا فلز آن و همچنین طراحی و زیبایی ظاهری کار بیشتر دقت کنید. سعی کنید مبل هایی را انتخاب کنید که از چوب های سختی که با کوره خشک شده اند یا تخته های چندلایه دارند، استفاده کنید. چوب نرم برای این مبل ها اصلا مناسب نیست. درواقع بهترین چوب ها برای ساخت مبلمان از چوب درخت راش، بلوط و توس است و چوب های نرم یعنی و کاج و سرو مناسب نیستند.

باز و بسته شدن این مبل ها هم باید خیلی نرم و راحت و بدون هیچ سر و صدایی انجام شود. قطعاتی که به سرعت می شکنند یا شل می شوند را تست کنید و از استحکام آنها باخبر شوید. تشک و کیفیت آن نیز بسیار مهم است. در انتخاب مبل تاشو حتما به لبه های آن دقت کنید که صاف باشد تا وقتی ملحفه ای روی آن می اندازید، به جایی گیر نکند و پاره نشود. در عین حال طرح و اندازه مبل تخت خواب شو نیز باید مدنظر قرار گرفته شود. نکته بعدی بودجه و طراحی دکوراسیون منزل شماست. بهترین حالت این است که انواع مدل ها را ببینید و توضیحات آنها را دقیقا بررسی کنید تا مدل دلخواه و مناسب خود را بیابید. سایت ایزی خرید این امکان را برای شما فراهم کرده است و شما می توانید همین الان از مشاوران ما نیز راهنمایی بگیرید تا در خرید به شما کمک کنند.

برای مشاوره و راهنمایی قبل از خرید هرگونه وسایل خونه مبل مبل تخت شو ، شاه نشین ، پارتیشن ، خرید ساعت دیواری و ... میتوانید همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید . ما 24 ساعته پاسخ گوی شما هستیم . تلفن تماس 09921236048 .

انواع مبل تخت خواب شو

انواع مبل های تک نفره و دو نفره با مدل های مختلفی باز و بسته می شوند و در نهایت شما می توانید یک تخت خواب تاشو تک نفره یا دو نفره داشته باشید.

  • قاب کشویی معمولی (Conventional pull-out frame): در این مدل مبل ها شما باید بالشتک ها را بردارید و پایه های فلزی را بکشید تا به یک تخت خواب برسید.
  • کلیک کلاک (The click-clack): قسمت پشتی را به طور کامل می خوابانید تا یک تخت خواب راحت به وجود بیاید. از این تخت بزرگتر است و معمولا از کاناپه های سه نفره به وجود می آید.
  • مبل ال: شما می توانید قسمت پایین تخت را باز کنید تا به یک تخت بزرگ برسید.
  • مبل تخت خواب شو برقی: بعضی از مدل های جدید با یک کنترل تغییر حالت می دهد و نیاز به این ندارد که خود شما مبل را باز و بسته کنید. سبک و طراحی این مبل ها متفاوت و در اندازه های مختلف در بازار موجود است.

تخت خواب تاشو چیست؟

این مبل ها را نباید با تخت های تاشو اشتباه بگیرید. تخت خواب تاشو وسیله ایست که پس از استفاده از آن می توانید آن را جمع کنید تا در یک فضای مشخصی که معمولا داخل دیوار تعبیه شده است، قرار بگیرد. از این رو محیط منزل یا سوئیت شما مخصوصا اگر کوچک باشد، دیگر با یک تخت بزرگ اشغال نمی شود و کمبود جای شما در منزل با این تخت ها حل می شود. با توجه به طراحی که برای این تخت خواب تاشو دونفره یا یک نفره در نظر گرفته می شود، به صورت عمودی یا افقی می توان آنها را باز و بسته کرد. تخت خواب میز تحریر شو و تخت تاشو دیواری دو نوع مختلف و پرکاربرد این مدل تخت خواب های کم جا است. انوع مدل ها و طرح های ساده و متفاوتی از این تخت ها ساخته شده است که شما می توانید آنها را تهیه کنید.

  • مجید مرادی
  • ۰
  • ۰

اگر مجله Smashing Magazine را به خاطر سازماندهی اش دوست داشتم، Design Bombs را به خاطر طرح تمیزش دوست دارم. این وب‌سایت نه تنها وبلاگ‌های آموزنده را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه برخی از موضوعات عالی و به همان اندازه معاملات عالی در منابع مختلف دیگر (به عنوان مثال 20٪ تخفیف در TemplateMonster) در اختیار شما قرار می‌دهد.

این وبلاگ طیف کاملی از موضوعات طراحی وب از وردپرس گرفته تا جمع بندی طراحی های وب سایت و موارد دیگر را پوشش می دهد. این سایت حتی یک صفحه کامل برای الهام گرفتن از طراحی دارد.

حتما بخوانید : انواع دیجیتال مارکتینگ 

 

اگر هنوز از این منبع استفاده نمی کنید، احتمالاً باید استفاده کنید. Hongkiat دارای چندین مشارکت کننده است که دیدگاه های متعددی را در مورد یک موضوع ارائه می دهند. همچنین دسته بندی های متمایزی مانند فناوری وجود دارد که در آن مشارکت کنندگان دانش خود را در مورد موضوعات خاص به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال، نحوه ایجاد دستورات اسلش سفارشی در Slack.

نکات بسیار خوبی برای تم های وردپرس، منابعی برای توسعه دهندگان وب وردپرس و موارد دیگر وجود دارد. بهترین بخش این وب سایت این است که به شما امکان می دهد از مزایای مشارکت های متعدد در یک موضوع، که همه به طور منظم به یکدیگر مرتبط هستند، بهره مند شوید

این یک طرح زیبا و تمیز است که باعث می شود بخواهید روی موضوع کلیک کنید و بخوانید. Visual Design Shack دارای آخرین وبلاگ در بالای صفحه است و وبلاگ های دیگر دنبال می شوند. بیش از 3000 وبلاگ در بیش از 11 دسته بندی وجود دارد. یک گالری طراحی برای انتخاب وجود دارد که می توانید از آن برای موضوعات مختلف از مجلات گرفته تا برنامه ها الهام بگیرید.

شما می توانید در خبرنامه آنها مشترک شوید و انجمن آنها بیش از 15000 عضو دارد که به این معنی است که شما می توانید از بین ورودی های مختلف انتخاب کنید. می توانید آیکون ها را بخرید، خلاقیت های خود را ارسال کنید، الهام بگیرید.

به طور خلاصه، سفر طراحی وب سایت شما مطمئنا آسان تر خواهد شد. من به خصوص پست آنها را در مورد امتحان چیزی غیر از رنگ سفید برای پس زمینه وب سایت ها دوست داشتم. الهام بیشتری برای ما فراهم می‌شود (پس‌زمینه نامتقارن ایده‌ای عالی است که می‌توانید برای مشتری گالری هنری یا حتی مشتری رستوران بر روی آن بسازید).

این یک وبلاگ توسعه وب سایت انحصاری یا طراحی وب سایت نیست. اما این وبلاگی است که باید در مورد هر چیزی ایده بگیرید. نه واقعا. وبلاگ طراحی تاکسی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد که می تواند سلول های خلاقیت شما را فعال کند.

حتی فقط مرور برخی از اینفوگرافیک هایی که آنها تهیه می کنند برای شروع ایده ها کافی است. این به ویژه اگر به دنبال اضافه کردن محتوای بیشتری به وب سایت خود در قالب مقاله یا ویدیو یا حتی فقط عکس هستید، مفید است.

پست‌های طراحی تاکسی سرگرم‌کننده و غیر متعارف هستند، اما آیا فرآیند خلاقانه این نیست؟

 

این یکی از بهترین وبلاگ ها برای داستان های طراحی لوگو و الهامات است. برندسازی یک تمرین حیاتی برای هر کسب و کاری است، حتی کسب و کاری که عمدتاً آنلاین است. از این رو در کنار طراحی وب سایت، در ایجاد برند برای وب سایت نیز مشارکت خواهید داشت.

یک لوگو تقریباً برند است. نایک swoosh یا ستاره سه نقطه مرسدس بنز در سراسر جهان شناخته شده است. بنابراین برای طراحان وب که در طراحی گرافیک و طراحی لوگو نیز فعالیت می کنند، LogoDesignLove داستان های بسیار خوبی دارد که می تواند شما را نیز الهام بخشد.

منبع : دی ام برد

  • مجید مرادی
  • ۰
  • ۰

کبد چرب

بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD)، وضعیت تجمع چربی اضافی در کبد، در حال افزایش است - اکنون تقریباً 20 تا 40 درصد از جمعیت ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد. معمولاً هیچ علامتی ایجاد نمی کند و اغلب زمانی که یک مطالعه تصویربرداری (مانند سونوگرافی شکم، سی تی اسکن یا ام آر آی) به دلیل دیگری درخواست می شود، به طور تصادفی تشخیص داده می شود. همچنین ممکن است در آزمایش تصویربرداری به عنوان بخشی از بررسی آزمایش‌های خون غیرطبیعی کبد، کبد چرب شناسایی شود. NAFLD ارتباط نزدیکی با شرایطی مانند  دیابت  و چاقی دارد. همچنین با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مرتبط است. درک NAFLD و علل، عواقب و گزینه های درمانی آن هنوز در حال پیشرفت است.

حتما بخوانید : کبد چرب باعث مرگ میشود ؟

چهره های متعدد بیماری کبد چرب

اصطلاحات پزشکی زیادی در رابطه با بیماری کبد چرب وجود دارد و ممکن است گیج کننده باشد. اصطلاح اصلی چتر پزشکی NAFLD به کبد چرب اطلاق می شود که به مصرف الکل مرتبط نیست. NAFLD بیشتر به دو گروه تقسیم می شود:

  • کبد چرب غیر الکلی (NAFL) که به عنوان کبد چرب ساده یا
  • استئاتوهپاتیت غیر الکلی (NASH)

چرا نوع بیماری کبد چرب مهم است؟

تمایز بین کبد چرب ساده و NASH مهم است. چرا؟ زیرا برای اکثر افراد، داشتن کبد چرب ساده باعث بیماری مربوط به کبد نمی شود، در حالی که مبتلایان به NASH  التهاب  و آسیب به سلول های کبدی خود دارند. این خطر پیشرفت به شرایط جدی تری مانند فیبروز (اسکار) کبد، سیروز و سرطان کبد را افزایش می دهد. انتظار می رود سیروز NASH اولین دلیل پیوند کبد در سال آینده باشد. خوشبختانه، اکثر افراد مبتلا به NAFLD کبد چرب ساده دارند و نه NASH. تخمین زده می شود که 3 تا 7 درصد از جمعیت ایالات متحده NASH دارند.

 

بیوپسی کبد برای تشخیص اینکه آیا یک فرد دارای کبد چرب ساده یا NASH است، لازم است. اما عوارض احتمالی (هر چند نادر) و هزینه بیوپسی کبد، انجام این کار را برای همه مبتلایان به NAFLD غیرعملی می کند.

دانشمندان در حال تلاش برای یافتن راه‌های غیرتهاجمی برای شناسایی افرادی هستند که بیشترین خطر ابتلا به فیبروز را دارند و بنابراین چه کسانی باید بیوپسی کبد را انجام دهند. روش‌های ممکن شامل نشانگرهای زیستی و سیستم‌های امتیازدهی بر اساس آزمایش‌های خون (مانند نمره فیبروز NAFLD و شاخص فیبروز-4)، و همچنین الاستوگرافی (فناوری که از امواج صوتی برای تخمین فیبروز بر اساس سفتی کبد استفاده می‌کند) است.

سالم نگه داشتن کبد

اگر بیماری کبد چرب برای شما تشخیص داده شده است، مهم است که کبد خود را تا حد امکان سالم نگه دارید و از هر چیزی که می تواند به کبد شما آسیب برساند اجتناب کنید. در اینجا چند کار مهم وجود دارد که باید انجام دهید.

  • الکل زیاد مصرف نکنید. اینکه چقدر زیاد است بحث برانگیز باقی مانده است، اما احتمالاً بهتر است به طور کامل از الکل اجتناب کنید.
  • مطمئن شوید که هیچ یک از داروها، گیاهان و مکمل های شما برای کبد سمی نیستند. شما می توانید لیست خود را با این  LiverTox بررسی کنید  حتی استامینوفن (ماده عمومی در تایلنول و برخی داروهای سرماخوردگی) ممکن است مضر باشد اگر بیش از حد برای مدت طولانی مصرف کنید، به خصوص اگر بیماری کبدی دارید یا زیاد الکل مصرف می کنید.
  • برای محافظت در برابر ویروس های کبدی هپاتیت A و B واکسینه شوید.
  • سایر شرایط سلامتی که ممکن است بر کبد شما نیز تأثیر بگذارد را کنترل کنید و اگر ممکن است سایر بیماری‌های زمینه‌ای و قابل درمان دیگری را داشته باشید که به کبد چرب شما کمک می‌کنند، با پزشک خود مشورت کنید.
  • اگر قبلاً سیروز دارید، آزمایش‌های غربالگری را برای سرطان کبد انجام دهید.
  • منبع : نمناک

دارودرمانی چطور؟

متأسفانه، هیچ داروی مورد تایید FDA برای بیماری کبد چرب وجود ندارد. تا کنون، دو بهترین گزینه دارویی که توسط  انجمن آمریکایی برای مطالعه بیماری‌های کبد  برای NASH اثبات‌شده با بیوپسی تأیید شده‌اند، ویتامین E (یک آنتی‌اکسیدان) و پیوگلیتازون (که برای درمان دیابت استفاده می‌شود) هستند. با این حال، همه از این درمان ها سود نخواهند برد، و نگرانی هایی در مورد ایمنی و عوارض جانبی وجود دارد. اگر NASH دارید، بهتر است با پزشک خود در مورد مناسب بودن این درمان ها برای شما صحبت کنید، زیرا برای همه مناسب نیستند. داروهای بیشتری در خط لوله وجود دارد که برخی از آنها نتایج مطالعات اولیه امیدوارکننده ای دارند.

موثرترین درمان کبد چرب: تغییر سبک زندگی

خبر خوب این است که موثرترین درمان تاکنون برای بیماری کبد چرب شامل داروها نمی‌شود، بلکه تغییر سبک زندگی است. خبر بد این است که دستیابی به این موارد و حفظ آنها معمولا برای بسیاری از افراد سخت است. در اینجا چیزی است که ما می دانیم کمک می کند:

  • کاهش وزن. کاهش وزن تقریباً 5 درصد از وزن بدن شما ممکن است برای بهبود تست های غیر طبیعی کبد و کاهش چربی در کبد کافی باشد. به نظر می رسد از دست دادن بین 7 تا 10 درصد وزن بدن میزان التهاب و آسیب سلول های کبدی را کاهش می دهد و حتی ممکن است برخی از آسیب های فیبروز را معکوس کند. کاهش وزن تدریجی بین 1 تا 2 پوند در هفته را هدف قرار دهید، زیرا کاهش وزن بسیار سریع ممکن است التهاب و فیبروز را بدتر کند. اگر در کاهش وزن پیشرفتی ندارید و سلامتی شما در رنج است، ممکن است بخواهید گزینه جراحی کاهش وزن را با پزشک خود بررسی کنید.
  • به نظر می رسد که  ورزش هوازی همچنین منجر به کاهش چربی در کبد می شود و با شدت شدید، احتمالاً التهاب را مستقل از کاهش وزن نیز کاهش می دهد.
  • خوب بخور. برخی از مطالعات نشان می دهد که  رژیم غذایی مدیترانه ای  ممکن است باعث کاهش چربی در کبد شود. این برنامه تغذیه بر میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، حبوبات، آجیل، جایگزینی کره با روغن زیتون یا کانولا، محدود کردن گوشت قرمز و مصرف بیشتر ماهی و مرغ بدون چربی تاکید دارد.
  • شاید قهوه بنوشم؟ برخی از مطالعات نشان داد که بیماران مبتلا به NAFLD که قهوه می نوشند (حدود دو فنجان در روز) خطر ابتلا به فیبروز کاهش می یابد. با این حال، مضرات مصرف منظم کافئین را در نظر بگیرید.
  • مجید مرادی