مجله آموزشی مجید

  • ۰
  • ۰

اگر مجله Smashing Magazine را به خاطر سازماندهی اش دوست داشتم، Design Bombs را به خاطر طرح تمیزش دوست دارم. این وب‌سایت نه تنها وبلاگ‌های آموزنده را در اختیار شما قرار می‌دهد، بلکه برخی از موضوعات عالی و به همان اندازه معاملات عالی در منابع مختلف دیگر (به عنوان مثال 20٪ تخفیف در TemplateMonster) در اختیار شما قرار می‌دهد.

این وبلاگ طیف کاملی از موضوعات طراحی وب از وردپرس گرفته تا جمع بندی طراحی های وب سایت و موارد دیگر را پوشش می دهد. این سایت حتی یک صفحه کامل برای الهام گرفتن از طراحی دارد.

حتما بخوانید : انواع دیجیتال مارکتینگ 

 

اگر هنوز از این منبع استفاده نمی کنید، احتمالاً باید استفاده کنید. Hongkiat دارای چندین مشارکت کننده است که دیدگاه های متعددی را در مورد یک موضوع ارائه می دهند. همچنین دسته بندی های متمایزی مانند فناوری وجود دارد که در آن مشارکت کنندگان دانش خود را در مورد موضوعات خاص به اشتراک می گذارند. به عنوان مثال، نحوه ایجاد دستورات اسلش سفارشی در Slack.

نکات بسیار خوبی برای تم های وردپرس، منابعی برای توسعه دهندگان وب وردپرس و موارد دیگر وجود دارد. بهترین بخش این وب سایت این است که به شما امکان می دهد از مزایای مشارکت های متعدد در یک موضوع، که همه به طور منظم به یکدیگر مرتبط هستند، بهره مند شوید

این یک طرح زیبا و تمیز است که باعث می شود بخواهید روی موضوع کلیک کنید و بخوانید. Visual Design Shack دارای آخرین وبلاگ در بالای صفحه است و وبلاگ های دیگر دنبال می شوند. بیش از 3000 وبلاگ در بیش از 11 دسته بندی وجود دارد. یک گالری طراحی برای انتخاب وجود دارد که می توانید از آن برای موضوعات مختلف از مجلات گرفته تا برنامه ها الهام بگیرید.

شما می توانید در خبرنامه آنها مشترک شوید و انجمن آنها بیش از 15000 عضو دارد که به این معنی است که شما می توانید از بین ورودی های مختلف انتخاب کنید. می توانید آیکون ها را بخرید، خلاقیت های خود را ارسال کنید، الهام بگیرید.

به طور خلاصه، سفر طراحی وب سایت شما مطمئنا آسان تر خواهد شد. من به خصوص پست آنها را در مورد امتحان چیزی غیر از رنگ سفید برای پس زمینه وب سایت ها دوست داشتم. الهام بیشتری برای ما فراهم می‌شود (پس‌زمینه نامتقارن ایده‌ای عالی است که می‌توانید برای مشتری گالری هنری یا حتی مشتری رستوران بر روی آن بسازید).

این یک وبلاگ توسعه وب سایت انحصاری یا طراحی وب سایت نیست. اما این وبلاگی است که باید در مورد هر چیزی ایده بگیرید. نه واقعا. وبلاگ طراحی تاکسی طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش می دهد که می تواند سلول های خلاقیت شما را فعال کند.

حتی فقط مرور برخی از اینفوگرافیک هایی که آنها تهیه می کنند برای شروع ایده ها کافی است. این به ویژه اگر به دنبال اضافه کردن محتوای بیشتری به وب سایت خود در قالب مقاله یا ویدیو یا حتی فقط عکس هستید، مفید است.

پست‌های طراحی تاکسی سرگرم‌کننده و غیر متعارف هستند، اما آیا فرآیند خلاقانه این نیست؟

 

این یکی از بهترین وبلاگ ها برای داستان های طراحی لوگو و الهامات است. برندسازی یک تمرین حیاتی برای هر کسب و کاری است، حتی کسب و کاری که عمدتاً آنلاین است. از این رو در کنار طراحی وب سایت، در ایجاد برند برای وب سایت نیز مشارکت خواهید داشت.

یک لوگو تقریباً برند است. نایک swoosh یا ستاره سه نقطه مرسدس بنز در سراسر جهان شناخته شده است. بنابراین برای طراحان وب که در طراحی گرافیک و طراحی لوگو نیز فعالیت می کنند، LogoDesignLove داستان های بسیار خوبی دارد که می تواند شما را نیز الهام بخشد.

منبع : دی ام برد

  • ۰۱/۰۹/۰۱
  • مجید مرادی

نظرات (۱)

  • 카지노검증사이트
  • Let me give you a thumbs up man. Can I give my value on amazing values and if you want to have a checkout and also share valuable
    info about how to make passive income yalla lready know follow
    me my fellow commenters!.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی