مجله آموزشی مجید

  • ۰
  • ۰

می خواهم ساعت دیواری را بزرگ کنم. ساعت های دیواری خوب بسیاری مانند فروشگاه IKEA در فروشگاه ها وجود دارد. در مورد ساعتهای تجاری مشکلی داشتم. آنها برای من بسیار قوی هستند (tic-tac مداوم آزار دهنده است) ، من عقب نشینی از زمان را در تاریکی نمی بینم ، آنها فضای زیادی را روی دیوار من استفاده می کنند و دقیق نیستند. من تصمیم گرفتم با استفاده از LED ها ساعتی ساکت بسازم و از طریق اینترنت همزمان شویم و آن را در یک آینه بی نهایت ادغام کنم. آینه دیدن دست های زمان را می سازد. ایده من این است که آن را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهم. کل مراحل ساخت حدود 30 دقیقه طول می کشد. هزینه پروژه 20 دلار است. این واحد توسط یک شارژر تلفنی استاندارد (5VDC) تغذیه می شود.

برای خرید ساعت دیواری آینه ای اینجا کلیک کنید

 
  • ۹۹/۰۷/۰۷
  • مجید مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی