بهترین سیستم همکاری در فروش ایزی خرید این اغلب "سوار در کنار" نامیده می شود. هدف از این تمرین مشاهده نحوه تعامل مشتریان واجد شرایط و فروش است. ممکن است ایدههایی در مورد اطلاعاتی که میتوانید در حین واگذاری سرنخها ارائه دهید، داشته باشید، یا ممکن است توصیههایی برای فروش در مورد نحوه ارتباط آنها با سرنخهایی که پاس میکنید داشته باشید. ممکن است در مورد اینکه کدام پیامرسانی مؤثرتر است
بهترین سیستم همکاری در فروش یا مشتریان واقعی واقعاً چه چیزی میخواهند چیز جدیدی یاد بگیرید.
هر چه اسمش را بگذارید..."راه رفتن در مقرنس دیگران" ایده خوبی است. این یک فعالیت ضروری است و باید به طور منظم انجام شود. ایزی خرید
4. بیش از حد با یکدیگر ارتباط برقرار کنید
از میان تمام چالشهای بالقوهای که هر دو طرف هنگام کار با یکدیگر با آن مواجه خواهند شد، ارتباط باید سادهترین راه حل باشد. اگر مشکلی پیش آمد، درخواست جلسه کنید و در مورد آن صحبت کنید. در غیر این صورت، این موضوع میتواند به رابطه آسیب برساند.
نوع عالی دیگر ارتباط این است که مطمئن شوید تیم فروش از پیشرفت های جدید در بازاریابی آگاه است. می توانید یک ایمیل هفتگی برای فروش با آخرین اطلاعات در مورد کمپین ها، مواد بازاریابی جدید یا هر چیز دیگری که می تواند بر فروش تاثیر بگذارد ایجاد کنید.
بهترین سیستم همکاری در فروش همکاری اغلب زمانی اتفاق می افتد که مدیر عامل آن را اجباری می کند (در اینجا جای تعجب نیست). به مدیرعامل اجازه دهید بداند که هر دو طرف برای همکاری با یکدیگر چه کاری انجام می دهند و از خرید و پشتیبانی برخوردار شوید.
بهترین سیستم همکاری در فروش اگر میخواهید در زمینه فروش و همسویی بازاریابی عمیقتر شوید، دوره آموزشی Act-On "معرفی همکاری در فروش و بازاریابی" را در مرکز تعالی Act-On به همراه چندین مقاله سفید در مورد این موضوع دریافت کنید. ایزی خرید